El proper dimarts 19 de desembre continuem amb el cicle: “Sentir Salut Mental. Parlant de salut mental amb naturalitat”, un projecte de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, a través de la Taula de Salut Mental i Addiccions, que ens porta tota una sèrie de xerrades i activitats a les Biblioteques de la ciutat. En aquesta ocasió, amb un Cine-Fòrum. Una activitat gratuïta i oberta a totes les persones que vulguin assistir, pensada per a gaudir, compartir i reflexionar.
Aquest dimecres, veurem “Leaving las Vegas” de Mike Figgis. Una pel·lícula protagonitzada per Nicolas Cage premiat a un Òscar com a millor actor per aquesta interpretació. Aquesta pel·lícula narra la història d’un guionista amb problemes d’alcoholisme, que ha perdut la seva feina a Hollywood. Sense amics, sense família, decideix marxar a Las Vegas a començar una nova vida, on coincideix amb una jove que es dedica a la prostitució i junts trobaran noves maneres de veure la vida.
Si vols passar una bona estona, gaudint d’aquesta premiada pel·lícula i d’una tertúlia posterior, vine al Cine-Fòrum. El dimarts 19 de desembre, a les 18h, a la Biblioteca Can Peixauet de Santa Coloma (Avinguda Generalitat 98), al costat del Metro de la línia 9 Can Peixauet.
Us hi esperem!