Magazinema-El-maquinista

     Arriba la primera sessió del CineFòrum de l’any!!! Una activitat gratuïta, pensada per gaudir i reflexionar, organitzada per Ràdio Nikosia, ActivaMent i Saräu.

     El proper divendres 29 de Gener, a les 19:30h, veurem “El Maquinista”, una pel·lícula guanyadora del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges, interpretada per Christian Bale i Aitana Sánchez-Gijón.

     Una història intensa de culpa, insomni, i patiment psíquic. El film ens presenta a Trevor, un personatge turmentat, camí de la bogeria, per fets viscuts que no pot reconstruir. Quant poden afectar-nos els records reprimits?

[embedyt]https://www.youtube.com/watch?v=eIewPyLoj98[/embedyt]

     Si vols passar una bona estona, reflexionant amb una pel·lícula i participant d’una tertúlia en bona companyia, vine al CineFòrum. Nosaltres et convidem també les crispetes!

      Al Centre Cívic Convent Sant Agustí, C/ Comerç 36, Barcelona. El divendres 29 de gener, a les 19:30hs. T’hi esperem!!!

Comentarios: