El proper 21 de març, comença el cicle Reflexions de Cine: projecte de cinema i salut mental a Bon Pastor. Una activitat pensada per construir diàlegs i apropar la salut mental als ciutadans i ciutadanes dels nostres barris. Al cicle, cada trimestre veurem una pel·lícula a la biblioteca, amb posterior debat i intercanvi d’opinions i experiències.

En aquesta ocasió, veurem: “Volver”, una pel·lícula de Pedro Almodovar, guanyadora de més de 40 premis internacionals, amb Carmen Maura i Penélope Cruz. El film ens presenta la història de tres generacions de dones d’una família que sobreviuen a l’abús, el maltractament, la bogeria i la mort gràcies al suport mutu i la bondat entre elles.

Una activitat gratuïta, pensada per a gaudir i reflexionar, organitzada pels Serveis de Salut Mental d’Adults de Sant Andreu, la Biblioteca Bon Pastor i ActivaMent Catalunya Associació, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i la Xarxa sense Gravetat. El 21 de març, a les 18h, a la Biblioteca Bon Pastor (C/ de l’Estadella, 64). Us hi esperem!

Comentarios: