253002     L’últim divendres de mes, arriba nova sessió de CineFòrum. Una activitat gratuïta, pensada per gaudir i reflexionar, organitzada per Ràdio Nikosia, ActivaMent y Saräu.

     En aquesta ocasió, veurem: “El Príncipe de las Mareas”, una pel·lícula interpretada per Nick Nolte i Barbra Streisand. L’intent de suïcidi de la Savannah porta a la seva psiquiatra a contactar amb el germà de la seva pacient. Una trobada que comença a desvetllar un passat de dolor. Quant poden afectar-nos els traumes de la infància?

     Si vols passar una bona estona, reflexionant amb una pel·lícula i participant d’una tertúlia en bona companyia, vine al CineFòrum. Nosaltres et convidem també les crispetes!!!

     El divendres 30 d’abril, a les 19h, al Centre Cívic Convent Sant Agustí (C/ Comerç, 36, Barcelona). T’esperem!!!

Comentarios: