Ahir dissabte 12 d’abril, va tenir lloc una nova tertúlia de Salut Mental a “Catalunya sense Barreres”, de Ràdio Estel (106.6 FM). Un espai per reflexionar dels temes que ens afecten a les persones amb trastorn mental.
En aquesta ocasió, el tema de la tertúlia va ser: El Món de la Salut Mental a Catalunya: com ens agradaria que fos? Vam parlar de com desitgem que fos i de què s’està fent per assolir aquests ideals: de l’estigma i la lluita contra aquesta forma de discriminació, dels recursos sanitaris, del sistema de pensions i el treball protegit, de la participació de les persones afectades als espais polítics de presa de decisions, etc.
Aquest mes, la taula de reflexions va comptar amb la col·laboració dels nostres companys/es Fèlix Rozey, Maria Ruiz i Hernán Sampietro, sota la direcció d’Anna Hernández.
“Catalunya sense Barreres” és un programa de Ràdio Estel (106.6 FM), realitzat amb el suport de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu. Un programa pensat per atorgar veu a diferents col·lectius de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social.
Si no vau poder escoltar el programa, avui us deixem el podcast (la gravació): El Món de la salut Mental a Catalunya, a Ràdio Estel