[:ca]
Des de la Delegació d’ActivaMent Granollers us convidem a participar del Taller de Formació per fer Sensibilització Comunitària en Salut Mental. Una formació per a persones usuàries o ex-usuàries dels serveis que vulguin fer activisme contra l’Estigma.
Dia: dijous 20 de juny de 2019.
Hora: de 17 a 20h.
Lloc: Centre Cívic Nord (C/ Lledoner, 6), Granollers.
Continguts:
* La Sensibilització Comunitària és un projecte pensat per portar a la societat una visió no distorsionada ni discriminatòria de la salut mental i les persones usuàries dels serveis de salut mental. Són intervencions que pretenen transmetre una visió de la realitat sense estigmes, des del respecte i defensant els drets del col·lectiu de persones diagnosticades d’un trastorn mental.
* Aprendrem a utilitzar la nostra història de vida com model i exemple per trencar estereotips i prejudicis, i per explicar com som i quines capacitats tenim les persones diagnosticades.
* Presentarem el projecte TLC3 “Granollers: salut mental sense estigmes a l’àmbit sanitari”, i pensarem quines de les nostres experiències de vida podem fer servir per sensibilitzar a les persones professionals que treballen a l’àmbit sanitari de l’atenció primària.
Una activitat gratuïta, realitzada amb el suport del Centre Cívic Nord i Obertament, associació catalana de lluita contra la discriminació per motius de salut mental.
Inscripcions i/o consultes: pots escriure’ns al correu granollers@activament.org, tot indicant nom i cognom.
Nota: No cal que et sentis preparat/preparada per passar a l’acció. El taller et pot servir també com a descoberta i aproximació a l’activisme en salut mental.
[:es]
Desde la Delegación de ActivaMent Granollers os convidamos a participar del Taller de Formación para hacer Sensibilización Comunitaria en Salud Mental. Una formación para personas usuarias o ex-usuarias de los servicios que quieran hacer activismo contra el Estigma.
Día: jueves 20 de junio de 2019.
Hora: de 17 a 20h.
Lugar: Centro Cívico Norte (C/ Lledoner, 6), Granollers.
Contenidos:
* La Sensibilización Comunitaria es un proyecto pensado para llevar a la sociedad una visión no distorsionada ni discriminatoria de la salud mental y las personas usuarias de los servicios de salud mental. Son intervenciones que pretenden transmitir una visión de la realidad sin estigmas, desde el respeto y defendiendo los derechos del colectivo de personas diagnosticadas de un trastorno mental.
* Aprenderemos a utilizar nuestra historia de vida como modelo y ejemplo para romper estereotipos y prejuicios, y para explicar cómo somos y qué capacidades tenemos las personas diagnosticadas.
* Presentaremos el proyecto TLC3 “Granollers: salud mental sin estigmas en el ámbito sanitario”, y pensaremos cuáles de nuestras experiencias de vida podemos utilizar para sensibilizar a las personas profesionales que trabajan en el ámbito sanitario de la atención primaria.
Una actividad gratuita, realizada con el apoyo del Centro Cívico Norte y Obertament, asociación catalana de lucha contra la discriminación por motivos de salud mental.
Inscripciones y/o consultas: puedes escribirnos al correo granollers@activament.org, indicando nombre y apellido.
Nota: No es necesario que te sientas preparado/preparada para pasar a la acción. El taller te puede servir también como descubrimiento y aproximación al activismo en salud mental.
[:]