El proper dijous 17 de febrer, fem una visita guiada a l’exposició Trajectòria: Salut mental i altres temàtiques, de Francesc de Diego Fuertes, acompanyats per l’artista. Una mostra que inclou 16 obres seleccionades, representatives de la seva trajectòria pictòrica, des de l’any 1999 a 2021.

L’exposició ha estat organitzada pel Servei de Biblioteca i Documentació Infermera del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB).

Francesc de Diego Fuertes és un pintor i il·lustrador format de manera autodidacta qui a través de les seves obres exposa tant les seves pròpies vivències en l’àmbit de la salut mental com l’estigma i la discriminació viscudes per les persones diagnosticades, a més d’altres temàtiques relacionades.

La seva obra apareix recollida en els llibres Esquizofrenia Gráfica (IG Yosil, 2009), Imágenes-Imatges (Innovalibros, 2012) i Trayectoria (Terra Ignota, 2021). També ha il·lustrat el poemari Trazar el vacío, amb textos de la Princesa Inca, José Manual Vara i Cysko Muñoz (Terra Ignota, 2019).

Ens trobem el dijous 17 de febrer, a les 17h, a la seu del COI (C/ Pujades, 350), Barcelona. Aforament limitat! Per assistir-hi, cal inscriure’s escrivint a: drets@activament.org

Desprès de l’exposició, anem a fer un cafè i a comentar l’obra amb en Francesc de Diego. T’hi esperem!

Comentarios: