Des d’ActivaMent us convidem a participar al Taller: “L’ètica de la cura en la salut mental amb perspectiva de gènere”, una formació facilitada per Alexandra Membrive.

Gilligan va encunyar el terme “Ètica de la cura” definint-la: “Com a ètica fonamentada en la veu i les relacions, en la importància que tothom tingui veu, sigui escoltat amb atenció –per dret propi i segons els seus propis termes– i escoltat amb respecte. Una ètica de la cura dirigeix la nostra atenció a la necessitat de resposta en les relacions –parar atenció, escoltar, respondre– i als costos de perdre la connexió amb un/a mateix/a o amb altres persones.” (Webteam, 2011).

D’aquesta manera, aquest taller s’endinsa en la importància de la cura col·lectiva i individual des de l’ètica –dins del context de la salut mental– amb la participació activa de la veu experta en primera persona i l’acompanyament sensitiu de la ciutadania i professionals.

El taller es realitzarà el dimecres 18 de maig i el dijous 19 de maig de 18:00 a 19:30 de forma online.

L’activitat és gratuïta i oberta a totes les persones que vulguin assistir-hi.

Reserva la teva plaça! Si vols participar, escriu a activament@activament.org

T’hi esperem!

Font: Webteam (2011). Carol Gilligan Interview on June 21st, 2011. Ethics of Care. https://ethicsofcare.org/carol-gilligan/

Comentarios: