El 18 de febrer de 2022 el Grup d’Opinió Cèllecs, (grup cultural de la Roca del Vallès que té per objectiu organitzar xerrades públiques i debats sobre temes diversos), ens va convidar a realitzar la xerrada temàtica del mes.
El tema a parlar van ser els mites i la realitat en Salut Mental, tractats des de tres punts de vista: la 1a persona (ActivaMent Granollers), el familiar (Daruma) i el professional (Benito Menni). Es tracta d’una col·laboració que repetim a partir de la comissió antiestigma de la Taula de Salut Mental de Granollers.
Afegir que vam tenir una bona acollida, amb preguntes, debat final i felicitacions per donar presència a les persones amb patiment psíquic i/o problemàtica en salut mental.