El dimecres 10 de febrer reprenem el nostre “Cicle de Conversatoris”; aquesta vegada amb una xerrada i presentació de la “Guia per a la gestió col·laborativa de la medicació en salut mental”, en companyia de dos dels seus coordinadores: Mercedes Serrano-Miguel i Asunción Pié-Balanguer.

La guía es pot descarregar en aquest enllaç: https://bit.ly/3ovKL0R, on s’explica que:

“La Guia GCM és una eina de treball que busca facilitar un espai de reflexió i diàleg sobre el paper que la medicació psiquiàtrica té en la vida de les persones. El seu contingut ha estat elaborat per persones que han experimentat problemes de salut mental així com familiars, cuidadores/es, professionals de l’àmbit de la salut mental i investigadors/es.”

L’activitat és oberta i gratuïta i es realitzarà de 17:00 a 19:00. Enviarem l’enllaç de Google Meet un dia abans a les persones inscrites.

Inscripcions i més informació: consultoria@activament.org

 

Comentarios: