El proppassat divendres 29 de maig, la nostra companya Susanna Minguell va estar a Mi Gramo de Locura, de Ràdio 5 – RNE, per presentar el seu llibre: “Palabras Dislocadas”, un poemari publicat per l’Editorial Descontrol.
Mi Gramo de Locura és un programa dirigit i presentat per José Manuel Cámara, pensat per ser un altaveu de les entitats que treballen amb persones que pateixen malestar psíquic. La Ràdio pública cedeix aquest espai a la Confederación Salud Mental España, per presentar les entitats, els seus projectes i realitzar entrevistes a persones convidades.
Susanna Minguell és una barcelonina de 36 anys que va patir abusos sexuals en la seva infància. Escriure el seu llibre de poemes i fotografies titulat Palabras Dislocadas li va servir en el seu procès de recuperació. Susanna explica al programa que per a que qui han patit abusos sexuals puguin recuperar una vida plena cal que no se’ls encaselli en el paper de víctimes.
Si no has pogut escoltar el programa, avui us portem el podcast (la gravació):