El proper dijous 26 de novembre, us convidem a la presentació que es farà a Vilafranca del Penedès del llibre: “La Puerta està abierta. Un viaje al inconsciente”, escrit pel nostre company Alfonso Gálvez Rodríguez. En aquesta obra, l’autor explica la seva pròpia experiència en patir un brot psicòtic, analitzant les causes, que atribueix a factors molt diversos com el consum de drogues, l’estrès post-traumàtic pels atemptats terroristes yihadistes viscuts a Espanya, i la frustració laboral.

L’Alfonso, blogaire del Blog d’ActivaMent, va començar a compartir en xerrades, articles i grups d’ajuda mútua l’experiència que va tenir, amb la convicció que això li serviria d’ajuda per a ell mateix… descobrint així que també pot ajudar als demés. Ara presenta el seu llibre, considerant que el seva brot psicòtic necessita d’aquest format per poder ser explicat.

En paraules de l’autor, el llibre: “Narra mi brote psicótico y su posterior análisis, también hecho por mí. El brote fue provocado por el consumo de hachís, una situación que experimento impactante para mí y los atentados terroristas que ocurrieron entre el año 2000 y el 2004. El brote me hace pensar, y en ocasiones creer, que soy el enviado del apocalipsis. Tras él, soy diagnosticado de trastorno esquizoafectivo”.

Una activitat gratuïta, organitzada per ActivaMent Delegació Garraf – Penedès, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

El proper dijous 26 de novembre, a les 18h, al Centre Cívic de L’Escorxador (C/ de L’Escorxador, 19) Vilafranca del Penedès. Cal assistir-hi amb mascareta. Aforament molt limitat. Si es supera el límit permès d’assistents, es farà una segona presentació immediatament desprès de la primera.

Més informació: garraf@activament.org.

Comentarios: