Sortim del confinament engegant un nou projecte! Des d’ActivaMent Baix Llobregat us convidem a les Caminades per la Natura. Farem una caminada el primer dissabte de cada mes.

La primera sortida serà el proper dissabte 4 de juliol. Farem una ruta des de Santa Coloma de Cervelló pel Camí de la Font de l’Artiga i la Torrassa. Ens trobem a les 10h, a la parada dels Ferrocarrils Catalans de Santa Coloma de Cervelló. Cal portar roba i calçat còmode, aigua i un entrepà o menjar per a dinar plegades en acabar l’excursió.

Una activitat oberta i gratuïta, pensada per compartir el camí, tranquil i agradable, entre les companyes i qualsevol persona del barri i/o d’altres ciutats que vulgui conèixer i gaudir del bonic paisatge, de la passejada i la bona companyia.

Per a més informació, podeu escriure al nostre correu: baixllobregat@activament.org. Us hi esperem!

Comentarios: