Tornen les Passejades al Parc Vallparadís de Terrassa ara de matí i de tarda. Des d’aquest mes de novembre, cada dimarts al matí i cada dimecres a la tarda sortirem aproximadament dues hores a caminar i gaudir de l’aire lliure i de la companyia, amb un recorregut pel parc central de la ciutat. Seguint els diferents camins, podrem veure tot el seu conjunt monumental: l’església de Sant Pere, el castell de Vallparadís, el Centre de Documentació, el Museu Tèxtil, la Casa Baumann, l’hospital de Sant Llàtzer, la Mútua de Terrassa, etc.

DIA: Tots els dimarts. HORA: A les 10h.
DIA: Tots els dimecres. HORA: A les 17h.
LLOC DE TROBADA: A l’entrada del Parc de Vallparadís que hi ha a l’Avinguda 22 de Juliol (a prop de l’estació de RENFE).

Una activitat gratuïta, oberta a totes les persones que vulguin participar, organitzada ActivaMent Delegació Vallès Occidental. Per apuntar-vos i/o per demanar més informació, pots escriure a vallesoccidental@activament.org. T’hi esperem!

Comentarios: