Desprès de vacances, comencem un nou curs dels Tallers de Contacte Social a Vilanova i la Geltrú!!!
Des d’ActivaMent, ens complau convidar-vos al: “Taller de Clown: Riure és viure”, un espai de creixement emocional, que ens ajudarà a desenvolupar el bon sentit de l’humor, la tendresa, la innocència i a connectar amb la nostra vulnerabilitat com a força escènica creadora. El taller ens ajuda a trobar el Clown que resideix en cadascú de nosaltres.
El taller estarà a càrrec de Joan Pascual, expert en clown i arts escèniques. De la seva mà aprendrem jugant a lliurar-nos de prejudicis i pors, a perdre la vergonya a parlar en públic, a gestionar i expressar millor les nostres emocions, i a desenvolupar l’autoestima valorant les pròpies vulnerabilitats i febleses.
Des del proper 20 de setembre, tots els divendres, de 17:30h a 19:30h, al Centre Cívic la Geltrú (Pl. Associació Alumnes Obrers, 1). Una activitat gratuïta, oberta a totes les persones que vulguin assistir. Reserva la teva plaça, escrivint a: garraf@activament.org. T’hi esperem!