A ActivaMent Delegació Catalunya Central comença el nou taller setmanal d’Expressió Corporal amb música: “De veritat creus que et coneixes a tu mateix/a?”. A partir del 10  de maig, s’inicia una activitat que ens ajudarà a tenir una millor qualitat de vida i més coneixement de nosaltres mateixos a partir de la nostra pròpia expressió i moviments corporals, deixant-nos endur per la música.

De la mà d’en Joan Carles Gimeno,  actor, escriptor, professor de teatre i de creixement personal, aquest taller es realitzarà de manera setmanal, cada dijous de 11 a 12:30h, al  Casal de les Escodines (C/ Sant Bartomeu, 50), de Manresa.

Una activitat gratuïta, oberta al barri i totes les persones que vulguin assistir-hi, organitzada per les companyes de Manresa a la Delegació Catalunya Central. Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa.

Reserva la teva Plaça! Si vols participar, escriu al nostre correu  catalunyacentral@activament.org o truca al 677835221. T’hi esperem!

Comentarios: