ActivaMent Berguedà ha participat d’un reportatge de El Ressopó, el programa de TV Berguedà, la televisió de proximitat de la Catalunya Central. Al programa, s’ha parlat sobre salut mental i estigma, especialment al context del Berguedà.

El reportatge ha comptat amb la participació de Charo Diez, d’ASFAM Berga i el Grup Horitzó, en Joan María Sala, de Puntal Berguedà, Rosa Genovés, del Consell Comarcal del Berguedà, i la nostra companya Carme Pons, d’ActivaMent Delegació Berguedà,

Al programa, la Carme ha compartit la seva experiència com activista en salut mental, posant de relleu que totes les persones podem travessar al llarg de la nostra vida una experiència de patiment psicològic i/o de diversitat mental. A continuació, les parts 1 i 2 del reportatge:

Comentarios: