¡Torna el Taller Intensiu de Cuina Saludable! A partir del dilluns 15 de gener, s’inicia un nou cicle d’una formació que ens ajudarà a tenir una millor qualitat de vida. Perquè som el que mengem i la nostra salut depèn, en gran mesura, dels aliments que consumim. Per això en aquest taller parlarem dels ingredients que no poden faltar a la nostra cuina i aprendrem a utilitzar-los en receptes senzilles i saboroses per al dia a dia.
Una activitat participativa, per aprendre cuinant en petits equips, on la preparació dels aliments es farà de manera grupal i, al final de cada classe… Dinarem el que hem preparat!!! A cada sessió elaborarem 3 plats, per compartir després el menjar amb la resta de companys/es.
El taller constarà de 8 sessions amb una durada de 3 hores cadascuna. Cada dilluns de 17:30h a 20:30h, a partir del 15 de gener. Al Centre Cívic Vil·la Florida, C/ Muntaner, 544. Una activitat oberta al barri i totes les persones que vulguin assistir-hi. Amb un preu de 24€ per a tot el curs (pagament únic per cobrir el cost dels aliments que consumirem).
La formació està impartida per Mireia Tarrés, llicenciada en Medicina, Màster en Naturopatia (Col·legi de Metges de Barcelona) i Màster en Nutrició; i per Ivanna Gómez, Dietista amb especialització Naturista.
Reserva la teva Plaça!!! Si vols participar, escriu a activament@activament.org o truca al 600687634. T’hi esperem!