Obra: Aquí siempre es primavera © Tino C i Carla Serrat

       Avui, 3 de maig a les 19h, al Casal Cívic Berga, tindrà lloc l’acte inaugural del projecte: “Parelles Artístiques: Experiències creatives per la salut mental“. Una activitat en la qual participa la nostra Delegació Berguedà, organitzada pels Serveis de Salut Mental del Berguedà, Osonament, la Fundació Antiga Caixa Manlleu i el BBVA CX. L’exposició es podrà visitar fins el 18 de maig de 2017.

Sempre hi ha nervis quan has de trobar la “parella perfecta”.

       L’essència de Parelles Artístiques és la creació d’una obra d’art entre dues o tres persones, una persona usuària dels serveis de salut mental de les diferents entitats participants i artistes professionals de les diferents comarques implicades. La finalitat més important és que les persones ateses puguin gaudir de l’art com a forma d’expressió i creixement, impactant positivament en el seu benestar. Però també és una iniciativa que busca trencar el mur que la societat ha construït durant anys i anys a base de prejudicis al voltant de les persones amb problemes de salut mental.

Per primera vegada, l’experiència inclou la tasca de centres de 6 comarques catalanes, que han impulsat les seves pròpies parelles artístiques sota l’empara d’Osonament, entitat impulsora de la iniciativa ara fa onze anys. En total, 169 artistes s’han sumat a la iniciativa i han creat les 80 obres que podreu veure aquí!

       El 19 de maig les 20:30h a La Cabana es farà un sopar/subhasta de les obres. *Cal fer reserva prèvia trucant al 676 185 693 (Rosa). Preu del sopar 20€.

LLOC: Casal Cívic de Berga de la Plaça Sant Joan.
HORARI: De 9h a 21h.

Si vols saber-ne més: www.parellesartistiques.ca

Comentarios: