La delegació de Granollers està realitzant un Fanzine de temàtica social amb les aportacions lliures de totes aquelles persones que hi vulguin col·laborar.
Un fanzine és una publicació no professional creada i editada de forma voluntària i no remunerada. La nostra revista és de temàtica social i cada número està dedicat a un tema concret que es decideix de forma comunitària. El contingut contempla la fotografia, la il·lustració, la tira còmica, el còmic, la poesia i el conte. Les col·laboracions són lliures i pròpies de cada persona que participa. La decisió de què s’ha d’incloure i què no, es pren per consens, en reunió. Aquesta dinàmica fomenta una relació d’igual a igual entre totes les persones que hi formen part, tenint totes la mateixa veu i vot. Aquest projecte està dirigit a la població en general independentment de l’edat, la condició social i/o l’estat de salut.
Metodologia:
Mitjançant reunions quinzenals es decideix i perfila l’abordatge creatiu del tema, es coordina la recollida de material i es consensua la idoneïtat d’aquest.
Decisió en grup de què publicar i què no.
Maquetació i edició digital accessible en internet.
Edició impresa i posterior distribució i difusió.
Una activitat gratuïta i oberta a totes les persones que vulguin participar, desenvolupada amb la col·laboració d’Obertament.
Si vols participar pots venir, a partir del dimarts 3 de maig, cada quinze dies, de 17 a 19 h.
Lloc: Centre Cívic Nord. C/ Lledoner, 6 de Granollers.
O pots trucar al 617887550 o escriure a granollers@activament.org