Aquesta setmana, anem a les II Jornadas Activismo y Salud Mental, de Pamplona, convidats per l’Asociación Mejorana. Un espai de trobada i reflexió per pensar els camins de l’activisme en 1a persona i els seus efectes en el nostre propi benestar.
A les Jornades, portarem la nostra pròpia experiència com a entitat autogestionada per persones amb l’experiència del trastorn mental i el nostre model de suport mutu. Estarem el 17 de novembre, amb la ponència: “Aliances, Relacions de Suport Mutu i Mobilització en Salut mental”, a càrrec de la nostra companya Marta Díez, moderadora d’un grup d’ajuda mútua i coordinadora de l’Equip de Sensibilització Comunitària.
Programa de les Jornades:
9:00h – Obertura: a càrrec del Dr. Alfredo Martínez, Gerent de Salut Mental del Servicio Navarro de Salud.
9:30h – Ponència: “Desmedicalizando la Psiquiatría”. Por José Antonio Intxauspe, psiquiatra del CSM San Juan, presidente de la OME.
10:30h – Ponència: “Proceso de Deconstrucción de la Psicopatologización de las experiencias Trans y estrategias para su crecimiento”. Per Amets Suess, doctor en Antropologia Social i activista trans, coordinació campanya STP2012.
11:30h – Descans
12:00h – Ponència: “Alianzas, relaciones de apoyo mutuo y movilización social en salud mental”. Per Marta Diez. Pedagoga, activista d’ActivaMent, moderadora d’un Grup d’Ajuda Mútua i Coordinadora de l’Equip de Sensibilització Comunitària.
Si aquesta setmana esteu per Pamplona… Us hi esperem!