Catalunya sense Barreres Maig 2015     El passat dissabte 9 de maig, va tenir lloc una nova tertúlia de salut mental a “Catalunya sense Barreres”, de Ràdio Estel (106.6 FM), un programa pensat per atorgar veu als col·lectius de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social.

Aquest mes, el tema de reflexió va ser: “Del Diagnòstic a l’Activisme”. A la taula, vam exposar els motius pels quals fem activisme en salut mental i com hem arribat a una associació en 1a persona. Com ha estat el nostre procés d’empoderament? Què suposa a la nostra vida l’activisme?

En aquesta ocasió, la tertúlia va comptar amb la col·laboració dels nostres companys i companyes Fèlix Rozey, Estefanía Trenchs, David García, Sonia Avellaneda, Jordi Gómez i Alejandro Capella, sota la direcció d’Anna Hernández. Catalunya sense Barreres és un programa realitzat amb el suport de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu.

Si no heu pogut escoltar el programa, avui us portem el podcast (la gravació): Del Diagnòstic a l’Activisme

Comentarios: