Aquest dimecres, 7 d’Octubre, participarem en la 11a Trobada del Fòrum d’Infermeres de Salut Mental de la Comunitat de Madrid. Una activitat promoguda per l’Associació Nacional d’Infermeria de la Salut Mental (ANESM).
Aquest any, el programa aborda temàtiques que afecten a les famílies. Per tant, que també ens afecten als usuaris. Cal no oblidar que l’autoestigma que pateixen les famílies de les persones amb un problema de salut mental, alimenta el que aquestes pateixen.
Assistirà a la jornada en nom de ActivaMent, la nostra Presidenta, Montse Baró, qui participarà en el Panell: “Usuaris i familiars actius” (de 12:45 a 13:45h) junt a Juan Antonio Alonso, President de la Unión Madrileña de Asociaciones de la Salud Mental, moderats per Ana Carralero.
Aquest dimecres, 7 d’Octubre, al Saló d’Actes de l’Hospital Universitario Infanta Leonor, de Madrid.
Amb seguretat, serà enriquidor poder conèixer com s’afronta la salut mental a altres comunitats.