Avui, com tots els últims divendres de cada mes, torna el CineFòrum de Ràdio Nikosia i ActivaMent. Una activitat gratuïta i oberta a totes les persones que vulguin assistir, pensada per a gaudir, compartir i reflexionar.
Aquesta setmana, veurem “El Cisne Negro”, de Darren Aronofsky. Una pel·lícula protagonitzada per Natalie Portman, guanyadora de l’Oscar i el Globus d’Or a la millor actriu per aquesta actuació. Aquesta cinta narra la història d’una jove ballarina, la vida de la qual està absorbida per la dansa i la competitivitat per aconseguir un paper protagonista en el seu ballet. La pel·lícula ens fa reflexionar sobre quant poden afectar la nostra salut mental les exigències socials i la pressió per assolir l’èxit.
Si vols passar una bona estona, gaudint d’aquesta premiada pellícula i d’una tertúlia posterior, vine al cinefòrum. ¡¡¡Nosaltres et convidem també les crispetes!!! Al Centre Cívic Convent Sant Agustí, C/ Comerç 36, Barcelona, el divendres 23 a les 19 h. T’esperem!!!